Revin cu AdSense

Dupa cum v-am spus si acum ceva timp (aici) mi-au fost "sechestrati" 97 $ de la Adsense. Mai exact, acestia mi-au dezactivat contul cand aveam 97$. Am incercat sa le explic, am completat si acel chestionar "de apel", dar tot degeaba. Contul a ramas dezactivat.
Am fost foarte suparat si dezamagit in acelasi timp de decizia si reactia acestora. Nu cunosc motivul si ei s-au rezumat la "nu vrem sa-i dezamagin pe partenerii nostri". Nu vroiam sa mai apelez la ei, dar intr-un final m-am razgandit.

Eu inca sper si cred ca a fost doar o eroare de-a lor si nu se va mai repeta. La urma urmei, stim cu totii ca se fac bani frumosi de pe urma Adsense, asta bineinteles, daca ai vizitatori.
Astazi mi-a venit si confirmarea de la ei. Am intrat in cont...am vazut 0.00 $ :D
Acum pana la 100 este cale lunga dar nu ma grabesc :P

Nu am prea auzit de cazuri din acestea si tind sa cred ca nu se va mai repeta. Acum...o sa revin sa va spun cand am 100$ :))

Anonim spunea...

succes la imbogatit

Anonim spunea...

Nu cred ca trebuia sa faci publica aceasta stire, nu e ok fata de cititori tai, denota ca nu prea intereseaza parerea lor ci doar bani!

Anonim spunea...

@ piticstyle
inteleg ce vrei sa zici..dar eu am publicat-o din contra...sa vada userii ca adsense nu este chiar "perfect"...nu am treaba cu banii lor

!-- www.jackbook.com -->