Cati romani citesc ziarele?

Dupa ce v-am prezentat acum vreo saptamana costurile reclamelor si audientele posturilor de televiziune -> aici <- acum vreau sa va detaliez care sunt audientele ziarelor de la noi. In primul rand trebuie sa precizez ca cititorii de ziare sunt tot mai putini de la an la an, o demonstreaza sondajele realizate de esantioane mari de persoane. Cauzele sunt vizibile: tot mai multi utilizatori de internet, stirile tv tot mai complexe etc. Scaderile audientelor pentru ziare se incadreaza intre 0,2% si 10,1%.
Cea mai citita publicatie din tara este Libertatea (1.327.000 cititori - media pe editie), urmata de Jurnalul National ( 876.000 cititori - media pe editie) si de Gazeta Sporturilor (716.000 cititori - media pe editie).
La ghiduri TV, PRO TV Magazin este lider detasat in topul cititorilor.

Oricum, cum am spus si mai sus, cititorii de ziare sunt in scadere, dar inca sunt multi.
Eu unul, citesc zi de zi un ziar de sport si, desi am acces la internet, prefer sa citesc din ziar. Mi se pare mai autentic :)
Voi, ce preferati? :)

Anonim spunea...

Da , la tara se mai citeste ziaru :)) ... online e la putere acum :))

Anonim spunea...

A fost odata "moda cu ziaru" da acum gata cu el,acum la putere e netu'!

!-- www.jackbook.com -->