Ce massuri mai dau tampitii

Bineinteles...nu s-au dus "vremurile" acelea cand primeam massuri cu nemiluita zi de zi.
Vreau sa va impartasesc si voua cateva din minunatele lor ganduri. Pentru ca ii streseaza asa de mult incat trebuie sa dea un mass la toata lista.
Desi pe nimeni nu intereseaza ca ei verg la somn, ca a dat gol Dinamo, ca Yahoo se inchide sau ca un id ii va sterge tot hardul.
Priviti si va minunati :)

1. FOARTE URGENT ! ANUNTA toate persoanele pe care le ai in lista ta, SA NU ACCEPTE CONTACTUL CU dj_bitit. Este un VIRUS ce formateaza calculatorul tau si al celorlalti cu care esti conectat , si daca ei il accepta atunci ti-l trimite si tie . Fa o copie al mesajului si trimite-l mai departe!!! Ei doresc sa se descotoroseasca de Messengerul gratuit. O groaza de oameni au fost deja stersi. (cum sa fii asa de tampit???)

2. hoppaaaaaa o cast netu smf p el si p hi5 srry d mass
(chiar nu ma intereseaza de netul lui)

3. cine imi da si mie nero (nu-ti da nimeni nero pentru ca deaia ai internet, sa-ti iei singur!!! dc++, google)

4. care are mel Cedry2k ft Bitza - in lupta cu conditia dati-mi-o si mie pls...mass
(la fel ca mai sus!!! nici nu ascult bitza!!!)

5. nb allne mai auzim maine....... (du-te dracu si te culca mai repede...chiar nu vreau sa te mai aud si maine)

Si uite asa se umple lista de ignore. Dar o sa apara altii...ca gradina cu prosti e mare. Voi aveti astfel de "specimene"? :) Sunt sigur ca da...

Anonim spunea...

Prima mi se pare o aiureala. Virus care formateaza calculatorul,etc...Cred ca n-au ce lucra oamenii pe mess.

Unknown spunea...

ba de ce mi-ai dat ignore ? :((

Anonim spunea...

Un mass d'al meu
www.spooky.haipa.ro va spune somn usor si noapte buna , am tulit-o :))

!-- www.jackbook.com -->