Mutu e magnific...

Trebuie sa mentionez ca vroiam sa scriu al articol...dar minunatia lui Mutu m-a facut sa ma razgandesc. Ma uitam, ca pasionatul de fotbal, la un meci de Cupa Uefa, sferturi de finala. E returul, si ProTV transmite PSV-Fiorentina. Am zis ca ma uit, deoarece chiar cred intr-o surpriza a echipei italiene.
Am vazut o Fiorentina uimitoare, si un Mutu sclipitor. Desi fratele meu imi spunea ca va castiga PSV clar, ma incapatanam sa cred ca italienii vor trece mai departe (desi scorul in tur a fost 1-1 la Fiorentina).
Si a venit minutul 38...cand Mutu m-a facut mandru ca sunt roman, vorbesc serios. A prins "o torpila" de la 30 de metri in vinclul portii si a deschis scorul pentru echipa din Firenze.
Astept rezultatul final....dar daca Mutu nu va fi nominalizat la Balonul de Aur, cred ca o sa fac greva foamei...
Later edit: Mutu da al doilea gol...2-0 pentru Fiore...e magnific romaul asta

PS: kosmin, iti multumesc pentru caracterul de care ai dat dovada. Ai tot respectul meu!

Anonim spunea...

Si eu am fost foarte entuziasmat de jocul lui. Sper sa faca la fel si la EURO!

Anonim spunea...

Acesti sportivi ne fac reclama mai multa decat zeci de campanii de promovare a imaginii Romaniei.

Anonim spunea...

Off-topic: poti sa imi pui si mie linkul la :
http://kosmin.net
cu numele Kosmin ?
:D

Anonim spunea...

am bagat frica in olandezi :X

de prinde mutu zile tot asa bune la euro, pe locu' 2 terminam grupa :-X

Anonim spunea...

le-a cam dat-o olandejilor...chestia e ca mie mia cazut punga de seminte din mana la gol...si am ramas pur si simplu mut.. :|
BV LUI!

Anonim spunea...

tot asa...e bine ca baiatul isi face o imagine buna

Anonim spunea...

fain gol a dat mutu , ne-a ridicat valoarea fotbalului :D

Silverst spunea...

Da joaca bine,da asa sa joace si la euro ca parca vad ca nu mai joaca nimic acolo. da sa speram ca va fi constant.

Anonim spunea...

Mutu-n sus si Mutu-n jos...dar eu cred ca va fi deceptia la Euro 2008...dar sper sa ma insel. SPER!

!-- www.jackbook.com -->