Nico a plecat din Hi-q...

Astazi mi-a fost dat sa vad o stire care m-a intristat pe moment... Am alfat ca Nicoleta Dragan a plecat din trupa Hi-q, ramanand momentan Miahi si Florin. Acestia au facut publica stirea la emisiunea lui Maruta, Happy Hour. Cred ca sunteti de acord cu mine atunci cand spun ca nimeni nu se astepta la o despartire de acest gen, mai ales dupa ce abia au lansat noul single "Asa-s prietenii" care a prins la public (mie unul imi place foarte mult).
Stirea pur si simplu m-a socat pe moment. Cum spune si Nicoleta pe blogul ei, au stiut sa pastreze aceasta informatie in familia lor pana la momentul cand au facut publica stirea.
Citez din pagina oficiala hi-q:

"Aşa cum aţi văzut astăzi la ProTV trupa Hi-Q se redefineşte. Aceşti aproape 6 ani alături de Nico au fost ani de încredere, prietenie şi succes Hi-Q. Nicoleta va face parte întotdeauna din viaţa noastră şi din istoria Hi-Q."

Sper ca asa sa fie si Florin si Mihai sa ramana prieteni cu Nicoleta, deoarece, aceste 3 persoane impreuna, ne-au luminat zilele timp de aproape 6 ani si ne-au adus melodii dintre cele mai bune, plus alte concerte live de neuitat.
Florin si Mihai s-au redus la cateva cuvinte pentru a explica stirea, in timp ce Nicoleta a comentat mai amplu. Acum o citez si pe ea:
"In primul rand vreau sa va spun ca nu a fost o decizie luata de pe o zi pe alta. Tot cu inima am ales si atunci cand m-am hotarat sa plec. M-am retras cand starea conflictuala era mai prezenta decat cea de prietenie. La un moment dat, prietenia disparuse cu totul si in acel moment imi mai ramasese... aproape nimic."
Din articolul ei...simt ca regreta, ca ii pare extrem de rau de aceasta despartire. Oricum, ei stiu mai bine de ce au luat aceasta decizie si poate pentru ei e mai bine.
Totusi, sper ca trupa Hi-q sa continue sa ne incante(cu o noua voce feminina?) si mi-as dori ca Nicoleta sa inceapa o cariera solo deoarece ne este foarte draga.

Articolele lor: Nicoleta, Florin si Mihai.

Anonim spunea...

pacat..

@ offtopic, am acceptat commmentul dar am inlocuit tot postul cu altul... de aia nu mai e...si chiar am sunat si am vb cu aia :D
apreciez ca ti-ai zis pct de vedere
bafta : )

Anonim spunea...

Off-topic:asa cum ti-am promis, te-am adaugat la linkuri.

Anonim spunea...

pacat ca a plecat,in fine nu sunt prea mare fan Hi-Q. :D
Numai bune!

Bianca Linta spunea...

Mie-mi pare tare rau de plecare lui Nico, si le-am spus si baietilor...
Partea buna e ca trupa Hi-Q nu se opreste aici si vor mai fi multe concerte in tara si la mare la care vom canta impreuna cu ei :-)

www.doctorc.ro spunea...

Pacat ca a plecat...

!-- www.jackbook.com -->