Earth Hour...nimic nou

Dupa ce am lansat acum o saptamana un sondaj pe blog in legatura cu "Earth Hour" am ajuns la urmatoarele statistici:

Ai stins lumina de Earth Hour?

Da! Toate din casa.
8 (17%)
Am stins una de forma
12 (26%)
Nu, nu am vrut
15 (33%)
Ce e ala "Earth Hour"?
10 (22%)

Observ ca doar un procent foarte mic, 17%, au stins toate luminile din casa (sau asa au votat). Deci mentalitatea romanului inca nu s-a schimbat.
26% dintre votanti "spun" ca au stins una de forma. Eu cred ca se putea si mai bine...luand in considerare faptul ca, daca au stiut de eveniment si s-au gandit sa stinga una, puteau sa le stinga pe toate...acum o ora nu cred ca i-ar fi deranjat foarte mult.
Procentul de 33% de votanti, care nu au vrut sa stinga lumina, mi se pare cam mare. Nu prea inteleg de ce "nu au vrut". Totusi...suntem romani...
Tinand cont de faptul ca (inca sunt nou) majoritatea vizitatorilor sunt bloggeri, procentul de 22%, care nu au auzit de Ora Pamantului mi se pare putin cam mare, acest eveniment fiind destul de mediatizat mai ales in blogosfera.

Concluzia acestui poll: mai avem de munca pana sa-i ajungem pe cei din occident. Si nu ma refer la economie, infrastructura sau salarii....ci doar la civilizatie si mentalitate.

Anonim spunea...

si tu crezi ca cei din strainatate au stins luminile? :)) . De Earth Hour , Casa Alba stralucea de lumini aprinse....sunt sigur ca nu doar la noi nu s-au stins luminile..

Anonim spunea...

eu am stins tot in casa pentru 20 de minute...pana si tata a inteles ca e bine :)) :))

Anonim spunea...

ma sincer nu inteleg ce e earth hour... stiu ce inseamna din limba engleza ca ma pricep la engleza dar tot nu imi dau seama ce legatura are ora pamantului cu stinsul luminilor... care imi explica si mie?

!-- www.jackbook.com -->