"8 lucruri despre mine" - leapsa

Am primit o leapsa de la guitz, asa ca trec la treaba.

Aici sunt 8 lucruri despre mine:

  1. Am aproape 18 ani;
  2. Ador sa joc fotbal cu prietenii;
  3. Imi place pizza;
  4. Incerc sa "descifrez" blogosfera;
  5. Am inceput sa urasc scoala;
  6. Imi place berea Tuborg;
  7. Urasc minciuna si prostia;
  8. Imi place sa navighez pe net.
Leapsa o trimit mai departe la Lucky, RedBoy, Marian, Spooky, GPlay si UnBlogger

Anonim spunea...

mersi pt leapsa ;)

Anonim spunea...

sau poate o las in stand by o saptamana si o sa o fac, nu sunt sigur :)

Anonim spunea...

@ unblogger
ok :) e alegerea ta ;)

Anonim spunea...

intra pe id meu CosminRauL89

Anonim spunea...

@cosmin...nu merge sa adaug id-ul tau...adauga-ma tu pe mine
maryusyk_1star

Anonim spunea...

aici e mirc baietii ?:(

Anonim spunea...

scuze razvan...dar daca un user iti spune tie ceva...si tu incerci dar nu rezolvi nimic..nu te simti dator sa ii raspunzi cititorului tau? nu stiu...mie asa mi se pare normal(tinadn cont ca doar asa am putut lua legatura)

PS: nu cred ca trebuia sa postezi acel comentariu deoarece oricum o sa sterg cele 2 comentarii dupa ce se rezolva problema

Anonim spunea...

il fac mai tarziu sau maine,am trb :) :| oricum il voi face.

!-- www.jackbook.com -->