Sara traieste! Prison Break revine!

Ati auzit cu totii de "fenomenul" numit Prison Break. Cele 3 serii de pana acum au facut furori atat in America, dar si in multe alte tari.
Si la noi a luat amploare. Astfel PB si-a facut foarte multi fani in Romania. Si eu sunt unul dintre ei :)
Astazi...am citit pe blogul lui blogatu o stire care ma incanta foarte mult. Sara Tancredi traieste! Sunt sigur ca stiti ca doctorita din Prison Break, Sara, a fost omorata in seria a 3-a, provocand tristete mare printre fani. Totusi, decizia de a iesi din serial a fost exclusiv a ei.

Acum, cand stim sigur ca va fi si o serie 4, producatorii vor sa o aduca din nou pe Sara pe platou. Vor exista cateva flashback-uri in unele episoade care vor explica cum de este posibil aceasta minue, dupa ce Lincoln a vazut cu ochii lui capul Sarei intr-o cutie.

Desi majoritatea fanilor o doreau pe Sara in seria a 4-a, este greu de crezut ca vor scoate o poveste credibila despre supravietuirea ei miraculoasa.

Totusi, povestea redevine interesanta si sunt sigur ca toti fanii PB abia asteapta urmatoarea serie.

Anonim spunea...

da, vad si eu ca toti vorbesc despre Prison Break. Am impresia ca eu sunt singurul din Romania care nu se uita ;))

Anonim spunea...

Nici io nu ma uit :| :| :|......nici nu imi place ideea serialului...da fiecare cu preferintele lui...

Anonim spunea...

un serial gandit pentru 11 sau 13 episoade, dar frumos gandit. Si dupa, ca omu` care da de bani ia totul in graba se apuca si filmeaza ca, de, si-a facut fani.
Recomand pb, primele episoade.

Anonim spunea...

Cand apare seria 4? Si eu sunt fan Prison break si chiar mi-a parut rau ca a murit Sara.. :(

Anonim spunea...

@ pixel:
doar prin septembrie...asa ziceau producatorii :|

Anonim spunea...

:X sept, dar daca revine sarrah :X

!-- www.jackbook.com -->