Ziua femeii/barbatului - sarbatori oficiale

Iata ca a venit timpul sa existe si o zi a barbatului :) In prezent, este o initiativa prezenta in Monitorul Oficial care propune ca ziua de 5 mai sa fie Ziua Barbatului. Faptasii care s-au gandit la aceasta initiativa aduc argumente precum existenta zilei femeii ( 8 martie) si egalitatea intre sexe.

Ei s-au bazat si pe un studiu recent care spune ca romanii sunt cei mai stresati oameni din Europa :) Asa ca acestia vor inca o zi libera pe an, in care sa domneasca prietenia :)
Alt argument este faptul ca Romania are cele mai putine sarbatori legale din UE: doar 8 zile pe an. Alte exemple de state sunt: Slovenia - 18, Slovacia - 15, Bulgaria - 13, Polonia - 12, Austria - 15, Malta - 14, Franta - 11 etc.

Eu sunt de acord cu initiativa :) si sper sa ajunga in plen pentru vot. De ce doar femeile sa aiba o zi a lor? Sunt convins ca si barbatii vor o zi in care sa nu lucreze, sa mearga cu prietenii la un fotbal/o bere/o bila etc...ca intre barbati :)

Asteptam decizia parlamentului....voi ce ziceti? Ati dori o zi a barbatului? Si aduceti si argumente :))



PS: stati pe aproape...deseara o sa lansez un concurs!

Anonim spunea...

da , de ce nu ?! Ele sa aiba o zi si noi nu ? ;)

Anonim spunea...

din cate stiu eu...5 mai? parca....? ..bergenbier a facut :D

Anonim spunea...

ziua barbatului ar fi visul meu :D sa vina gagicile sa imi dea flori , etc :D

Anonim spunea...

Sigur ca doresc ca sa fie ziua barbatului; nu numai intr-o zi anume, ci in fiecare zi.

Anonim spunea...

tin sa te anunt ca este deja o zi a barbatilor de 5mai :D

chiar ieri am scris si eu de chestia asta :))

Anonim spunea...

acum iti zic si eu :) 5 mai nu este cunoscuta ca ziua barbatului....sunt sigur ca 90% din persoane stiu la fel. si eu am zis ca o sa se propuna ca cele 2 zile sa fie sarbatori oficiale....

Anonim spunea...

Pai stiu si eu..o singura zi...e cam putin, da totusi e binevenita! Da in principiu sunt de acord cu aceasta"zi a barbatului" 5 mai! de ce nu...

!-- www.jackbook.com -->