Petitie semnata. De ce? DeGeaba...

Cu totii stim ce se intampla in Romania...crime, violuri etc...toate cele. Parca ne-am si obisnuit, de aceea cand vedem seara, la stiri ca o batranica a fost violata si apoi a fost batuta nu ne mai mira. Toate acestea se intampla in TARA NOASTRA...Romanica. Cine poate face ceva in legatura cu aceste orori sunt oficialitatile: politia, dar mai ales politicienii nostrii dragi.
Insa in ultimul timp un alt fenomen a atins romanii. Talharirea animalelor. Vedem tot mai des cum un caine este lovit cu brutalitate de un copil de nici 10 ani...o pisica este omorata in bataie de niste scolari...caii sunt lasati sa moara in ger... Intrebarea ce mi-o pun este simpla: De ce? Oare cand lovesti un biet animal care nu se poate apara simti ceva in tine? Simti ca esti mai bun, mai presus de ceilalti? In nici un caz... Mi-e greu sa-i inteleg, de fapt nu-i inteleg deloc. E anormal, e impotriva firii umane. Ce ti-a facut acel caine sa-l ranesti, ba chiar mai mult, sa-l omori?
Singurii care pot lua atitudine sunt politicienii...care, n-au facut-o. Asa ca s-a sesizat romanul simplu, initiind o petitie impotriva talharirii animalelor. Semnaturi, slava Domnului s-au strans destule. Asa ca a ajuns pe masa Guvernului. S-a votat ( ceea ce sincer nu credeam). Asa ca agresorii de animale acum sunt pasibili de ani buni de inchisoare daca mai comit astfel de fapte.
Pana aici toate bune...cu o mica exceptie: animalele sunt inca ranite, omorate cu bestialitate. Deci ajungem la ceea ce ar trebui sa fie "ani buni de inchisoare" pentru acestia. Insa NU, acesti "ani" nu se fac. Totul merge inainte ca si cum acea lege n-ar exista...si zi de zi ne este dat sa vedem aceste oribile fapte ale semenilor nostrii.

Acum stau si ma intreb: cine ar trebui sa ia atitudine? Ce trebuie facut pentru a stopa acest fenomen ce a pus stapanire pe romania...

Avem aici un exemplu elocvent... ce-as vrea sa-i prind pe rromi care fac lucruri de genul asta...

Anonim spunea...

Aoooloo saracul caine. Am vazut filmul asta de 3 ori pana cum si de atatea ori am injurat pe dobitocul ala....ala chiar nu are minte. Daca as avea un prieten ca ala...nu stiu ce i-as face.

Anonim spunea...

Exista o realitate cruda ce se intampla in Romania...oamenii de rand nu mai au dreptul sa-si exprime opinia, suntem mai rau decat in regimul comunist...in ziua de azi: degeaba votam deoarece tot cum vor EI va fi si cand zic "EI" ma refer la cei ce ne manipuleaza...nu mai zic (ca sa ajung si la subiect) de cruzimea cu care sunt tratate animalele (in acest caz, chiar cel care se spune ca este CEL MAI BUN PRIETEN AL OMULUI) de catre persoane care au probleme mintale grave, pentru ca altfel nu-mi pot explica comportamentul ce-l manifesta in clipul de mai sus...daca imi permiteti sa-mi spun parerea si despre acest site care din "greseala" l-am vizitat, cautand o anumita informatie ce se regaseste pe acest site...adevarul gol-golut, crud si des intalnit in Romania

!-- www.jackbook.com -->