Viata la (aproape) 18 ani...

Petreceri, fete, bautura si bineinteles...manele :) Va suna cunoscut? Da...majoratele din preajma varstei de 18 ani.
Daca ati trecut de varsta aceasta sigur stiti cum e, daca nu veti afla in scurt timp.
-"Buna!
-Servus, ce faci?
-Bine, merci. Uite ce vreau sa iti spun. Stii ca vine ziua mea si imi tin majoratul sambata viitoare.
-Ooo, super.
-Da, si esti invitat si tu. Poti sa vi?
-Merci de invitatie. Sigur ca vin. N-as rata petrecerea pentru nimic in lume.

Si apoi vine cheful. Fete cu bluzite cu talia deasupra buricului, bautura cat pot bea 5 armate, 5 boxe de 1 metru inaltime si...muzica data la maxim (de-ti vibreaza creierul).
Esti alaturi de prieteni, de cunoscuti si sarbatoriti impreuna. Timpul trece repede dar nu ne intereseaza. Ora 1, 2, 3, 4...ce conteaza? Important e sa ne distram.
Apoi plecam putini tristi ca s-a terminat, dar aburii alcoolului ne fac sa fim veseli.
A doua zi...stiti cu toti. Ne juram ca nu mai bem in veci, ca o sa fim exemplari.
Dar in gandul nostru ne zicem "nu mai beaaaau...pana data viitoare :)) "

Insa, la urma urmei avem 18 ani, suntem majori, si ne distram ca suntem tineri.
Ati trecut prin fazele acestea? :)

Anonim spunea...

Si ce poza de la avataru de la YM nu e de la un majorat :-w ... ca tot gagici sunt si acolo >:)

Anonim spunea...

Spuneti in gandu' vostru "nu mai bem atat data viitoare" ca mai mult pana facem pizza pe jos :))

Anonim spunea...

Mai am vreo 2 ani pana la majorat In rest da, am trecut prin asa ceva :)) Si vai cat de tare e...

A si ai utat de "de ce dracu m-am mozolit cu proasta aia aseara...acu ma fute la cap"

Anonim spunea...

@ deblog
corect :))
100% adevarat...asta am uitat sa o scriu :)
ms ca mi-ai reamintit

Anonim spunea...

asta a fost odata demult, acum 13 ani (!) fetele nu prea erau cu bluzele deasupra buricului insa bautura era cu galeata :D !!!

Silverst spunea...

Nu am inca 18 da am mai avut parte de
"experiente"din astea.da oricum se merita sa mergi la chefuri,sa te distrezi... ca pana la urma de ce mai traiesti? sa stai numai "cu nasu-n carte...

!-- www.jackbook.com -->