Au trecut...dar vin altele

Zilele astea s-au intamplat cateva evenimente care i-au "captat" pe bloggeri si nu numai.
Cateva din acestea ar fi:

  • Earth Hour 2008 (Ora pamantului) -> care in Romania a trecut asa...fara sa faca mare valva, fiind trecuta la categoria insuccese;
  • am trecut la ora de vara , romanii dandu-si ceasurile cu o ora inainte -> astfel eu am dormit cu o ora mai putin, dupa ce am ajuns la ora 3 acasa :)
  • s-a luat in sfarsit o decizie pentru rezultatul meciului Rapid-Steaua; 3-0 pentru echipa din Ghencea -> bineinteles, stelistii in culmea fericiii, rapidistii fac apel;
  • a decedat George Pruteanu, un mare lingvist roman -> stim cu totii cat dorea acesta ca limba romana sa ramana cum era la origini;
  • Romania a invins intr-un amical echipa similara a Rusiei cu 3-0 -> iarasi conducatorii fotbalului romanesc declarand ca vom castiga EURO 2008 :|
Acum, urmeaza alte evenimente care vor forma alte subicte, alte certuri, controverse sau realizari.
Cateva exemple:
  • astazi, 30 martie 2008 are loc un derby al Ligii 1: Dinamo-CFR Cluj -> alte declaratii, conflicte, presiuni pe arbitri; si speram ca nu vor uita de un meci spectaculos;
  • peste 2 zile vine "Ziua pacalelilor", 1 aprilie -> sper sa nu fiti pacaliti dar sa faceti voi cateva farse :)
  • astazi am intrat in a doua jumatate a postului Pastilor, anul acesta Sfintele Pasti fiind pe 27, 28 si 29 aprilie -> aveti grija la post...si cu ouale de Pasti :)
Acestea fiind spuse...asteptam noile petreceri,festivaluri,evenimente...toate cele. Succes bloggerilor la articole interesante :)

!-- www.jackbook.com -->