Am implinit o luna!

E...astazi pot sa ma "laud" ca am o luna de cand mi-am inceput activitatea oficiala de blogger :)
Pe 28 februarie 2008 am lansat primul post pe acest blog. Spuneam despre ce va fi pe blog, despre ce voi scrie...
Am lansat blogul deoarece simteam nevoia de un loc unde sa scriu....sa-mi exprim sentimentele. Acum, la o luna, mi-am dat seama ca va fi un blog "de mijloc"....adica atat cu articole personale dar si cu articole despre interes general.

Cu ce pot sa ma laud dupa aceasta luna? Evident, nu foarte multe lucruri importante...dar totusi:

  • am cunoscut o multime de persoane din blogosfera....bloggeri pe care ii citesc zi de zi, unii dintre ei devenindu-mi, pot spune, prieteni; nu dau nume deoarece se stiu ei :)
  • am invatat si putin din partea tehnica a blogurilor.....cum sa editez o tema (cateva lucruri), cum sa lucrez cu adsense, parteneri, reclame etc....
  • mi-am dat seama ca decizia de a lansa un blog este foarte buna....acum ma bucur ca am luat-o
  • am intrat in atmosfera bloggerului...concursuri, review-uri etc
  • cu aceasta ocazie ma informez zi de zi despre lucruri despre care chiar nu stiam multe ( Earth Hour, RoBlogFest etc)
  • am aflat bloguri importante, subiecte importante, oameni importanti
  • am invatat cum trebuie scris un articol BUN
Sigur, nu sunt realizari foarte mari, dar la o luna pot zice ca stau bine :)
Desigur, mai trebuie vizitatori, parteneri, bloggeri, concursuri, review-uri... o lumtime ( plus ca trebuie sa mai invat lucruri despre administrarea blogurilor).

Sper ca in perioada ce urmeaza sa realizez ce mi-am propus si sa ajung un blogger "mandru" de ce a realizat. Plus un blog citit de multe persoane.

Le multumesc celor care m-au ajutat pana acum si un "La multi ani mie!" :D (sau la multe luni).
PS: o sa fiu plecat o zi sau doua la bunici...la tara, la prieteni, la aer curat :) Ne "auzim" duminica!

Anonim spunea...

bravo, mai multe inainte.
pot sa spun ca pentru o luna de blogging intreci multi bloggeri.
succes in continuare

Anonim spunea...

Bafta in continuare! Sa ne auzim cu bine la 10 ani de blog :D

Anonim spunea...

Nu am ce sa zic , decat ca astept aniversarea de 50 de ani de la primul tau post :D Bravo si la mai mare !

Anonim spunea...

Bafta in continuare cu blogu'si sa ai parte de cat mai multe realizari cu blogu' asta!

Anonim spunea...

Esti pe drumul cel bun. Insa trebuie multa munca.

Anonim spunea...

la multi ani, sa ne auzim si peste 15 ani tot la fel:P

Anonim spunea...

la multi ani si la mai multe!

Anonim spunea...

felicitari si bafta in continuare :D

Anonim spunea...

Bravo bravo, deoarece ai inceput foarte bine, si mult mai bine decat mine :)) . Succes mai departe.

Anonim spunea...

multe'nainte

Anonim spunea...

Va multumesc tuturor! Pentru urarile de bine, incurajari...
Si eu sper sa ne auzim cu bine si peste 10 ani :) dar pana acolo trebuie multa munca...pe care intentionez sa o depun pentru blog :)

Multumesc din nou!

!-- www.jackbook.com -->