Pachet grafic: FREE!

Stiu ca multi bloggeri au nevoie de bannere pentru header/ banner exchange/ reclame etc (si din proprie experienta). Si de asemenea, nu multi se descurca foarte bine cu Adobe Photoshop, apeland cu disperare la prieteni sau la alti bloggeri mai priceputi. Unii apeleaza si la firme profesionale, dand si bani pentru acestea.
Ei iata ca aveti acum si o alternativa mai accesibila.

Un blogger (dar si prieten) a lansat o oferta free ->Free advertising fot blogs and websites<- Am sa fac si o scurta descriere a ofertei: Continutul pachetului:

  • Banner pentru reclama general. PATRAT GENERAL
  • Logo (aceasi dimeniune ca primul banner) Daca ai deja un logo, nu trebuie sa comanzi altul.
  • 2 tipuri de BANNERE ANIMATE de dimensiuni diferite (vertical sau orizontal) . Dimensiuni predefinite sau dimensiuni definite de client.
  • 2 tipuri de BANNERE STATICE de dimensiuni diferite (vertical sau orizontal) . Dimensiuni predefinite sau dimensiuni definite de client.
  • 1 VIDEO prezentare blog. Cu datele primite de la client. SAU 1 VIDEO pentru un articol anume din blog.
  • ALTE OPTIUNI DE DESIGN PENTRU PREFERINTELE CLIENTULUI.

Pentru a face o cerere de pachet design/blog advertising NU COSTA NIMIC. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci un banner primit de www.vorbe.co.nr pe blogul tau. (Banner patrat).

Eu va recomand cu incredere sa apelati la djpysu (si eu am apelat la el de nenumarate ori ) deoarece am vazut creatiile sale si sunt 100% de calitate...in plus, e si gratis :)

!-- www.jackbook.com -->