Concurs UCENIKA...vizitatori?

S-a lansat de ceva timp un nou concurs la Antena 1 - Ucenika (doar pentru fete :D) In ce consta concursul? Simplu...trebuie doar sa ai peste 18 ani. Apoi pui o poza cu tine, numele, o descriere si esti inscrisa in concurs.
Acest concurs se desfasoara pentru emisiunea "Neatza cu Razvan si Dani", pe 7 aprilie alegandu-se cele 10 castigatoare...urmand ca in urma unei selectii sa ramana una singura ce va fi cunoscuta pe 1 mai.
Nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut astazi 1596 de fete inscrise :) Unele de-a dreptul dezvelite...altele chiar frumoase. Premiul consta in semnarea unui contract cu Antena 1, castigatoarea urmand a participa la petreceri, prezentari de moda etc si va participa la cate un reportaj pentru emisiune.
Acum,sa luam partea nevazuta a concursului...chiar au nevoie de o astfel de "UCENIKA"? Eu am alta parere...nu zic ca am 100% dreptate, este doar o opinie.

In ultima vreme, Antena1 a scazut in numarul de vizitatori online. Cu acest concurs, au castigat o multime de vizitatori zilnic -> pentru inscrieri sau pentru voturi (va asigur ca sunt foarte multi votanti).
Doua exemple:

vizitatorii au crescut cu 34 % fata de lunile trecute
http://stat.trafic.ro/stat/antena1/vizitatori/luna/#stat


vizitele au crescut cu 36% fata de lunile trecute
http://stat.trafic.ro/stat/antena1/vizite/luna/#stat

Coincidente? Sau un concurs folosit drept pretext? Deoarece postul tv a scazut in trafic in ultimele luni.

Anonim spunea...

sa stii ca ai putina dreptate ;) nu au mai avut niciodata trafic asa de intens ca acum ;)

Anna spunea...

Ce atent esti u :P

!-- www.jackbook.com -->