De unde-mi vin vizitatorii.....

Acum o saptamana lansasem un alt poll, in care voturile se dadeau in functie de locul de unde ai aflat de blogul meu....mai exact prin ce metoda ai ajuns pe Blogu' lu' Moga. Iata si rezultatele.... (cu mentiunea ca activitatea pe blog a fost mai scazuta saptamana trecuta din pricina faptului ca am fost destul de ocupat):


Cum ai ajuns pe blogul acesta?

Din Google
1 (4%)
Dintr-un blogroll
7 (30%)
Dintr-un comentariu
5 (21%)
Dintr-un banner
3 (13%)
Alte motoare de cautare
1 (4%)
Messenger / Twirl / Hi5
6 (26%)

Rezultatele sunt, consider eu, corecte pentru un blog nou. Inca nu vin vizitatori de pe google, poate si din pricina faptului ca nu am prea l-am spamat de gogu'. Dupa cum indica si poll-ul, vizitatorii vin mai mult de pe mess,twirl etc. si blogroll-urile, alaturi de comentarii.
Bannerele ar trebui sa aduca vizitatori mai multi, dar trebuie mai multe bannere pe alte bloguri/site-uri.
Sunt multumit de rezultatele poll-ului...si saptamana aceasta lansez unul nou:
CE VARSTA AI?

Anonim spunea...

Stai sa se stranga oamenii, sa inceapa sa te citeasca si apoi vei vedea ca o sa ai si voturi multe. Deocamdata statisticile nu sunt evidente

Anonim spunea...

eu cred ca la mine in blog imi vin comentatorii cel mai mult din comentarii , o sa fac si eu un poll pe tema asta :D

Anonim spunea...

puneti google analytics si ai sa vezi :D

Anonim spunea...

Deocamdata e devreme sa ai foarte multi vizitatori, mai trebuie sa ai putintica rabdare.

Anonim spunea...

schimb de bannere?:D am alta tema si acum reclamele sunt la vedere

Anonim spunea...

DIN AGREGATOARE, GEN GHIDOO, BLOGOREE

Anonim spunea...

ai facut rost de banner la mine pe blog si gata nu te-am mai vazut de atunci, sa-ti fie rusine o sa tin cont.

Anonim spunea...

11 ani.
Alexandru

Unknown spunea...

Posteaza mai mult. Sau chestii interesante

Anonim spunea...

si cam pe la cine ai tu banner pe blog?
La mine cat sa vina de la mine , 2-3 pe zi ... na maxim 10 :))...
ai rabdare ca vin ei :)

Anonim spunea...

mai târziu o să îţi d-ai seama că nu vin numai de aici vizitatorii ;)

şi sunt Since Blog's ... nu Since Blog cum mai trecut tu la Blogroll :)

Anonim spunea...

de la blogatu din blogroll

!-- www.jackbook.com -->