Viteze mai mari? Are ClickNet!

Vesti bune pentru utilizatorii ClickNet, adica si pentru mine. Incepand de saptamana viitoare Romtelecom va dubla viteza tuturor utilizatorilor de internet abonati la ei. Important este ca preturile vor ramane aceleasi.
Romtelecom anunta ca in decurs de 3 luni toti abonatii ClickNet vor avea vitezele dublate.
Astfel, vitezele vor deveni de 2 Mb, 6 Mb(aici ma incadrez eu :P ) si 12 Mb (cea mai mare viteza de net din Romania momentan).
Romtelecom si-a dezvaluit si planurile pe intreg anul 2008:
*vor continua investitiile in serviciul de internet, urmand ca acesta sa poata fi instalat si in zone inaccesibile pana acum
*sa-si dubleze numarul de clienti atat pentru ClickNet, cat si pentru Dolce (ei sperand sa ajunga la cate 700.000 clienti pana la sfarsitul anului 2008)

Acum, o parere personala. Eu, de cand am ClickNet(jumatate de an) nu am avut nicio problema si, desi vitezele RDS sunt inca net superioare, cred ca in scurt timp ii vom ajunge :) Principalul "vinovat" pentru aceste progrese este Yorgos Ioannidis, CEO al Romtelecom.
Informator primar:Ionut

Anonim spunea...

m-as bucura sa se dubleze din nou, macar mai creste viteza de navigare :X

Dirty Culture spunea...

eu am de 3 adik se face de 6. AM 3MB si eu nu pot dld mai mult de 300 KB...:|

Anonim spunea...

ooo...abia astept :D

Anonim spunea...

Vrei viteza , n-veam =))

Anonim spunea...

Clicknet are viteze mai mari decat rds pe extern, singurul atu la rds fiind reteaua metropolitana.

@Dj.Pysu White Noise: tu ai 3 Mb imparte la 8 si iti va da viteza reala cu care downloadezi.

Si eu am clicknet si sunt foarte multumit.

Unknown spunea...

aiurea. Sunt companii care ofera viteze de internet mult mai amri de 12mb/s. Mai documenteazate inainte sa faci o asemena afirmatie.

Anonim spunea...

@ vladutz
da...daca te referi la UPC, care au 20, mai bine las-o balta
stii tu la ce ma refer

Anonim spunea...

eu nu am inteles ceva: daca eu am abonament la CN, mie imi dubleaza viteza sau tre sa fac alt contract.
ps: am clicknet si nu sunt multumit deloc, am 200 k..iau un film in 40 minute si tre sa las pc aprins 2 zile daca vreau sa iau un joc mai mare (peste 6 g)

Anonim spunea...

nu, iti dubleaza viteza oricum. nu trebuie alt contract.
au mai facu asa cei de la ClickNet....unui coleg i-a dublat-o de 2 ori pana acum .... bine, are CN de vreo 3 ani

Anonim spunea...

"iau un film in 40 minute" ,... in 2004-2006 luam un film in 6 ore ;) si nu opream calculatorul niciodata , doar resart daca se bloca , cam odata la 2-3 saptamani.

K.ro spunea...

eu am probleme seara cu clicknetul , se deconecteaza , cam intre 5 si 7 dar nu mereu

Anonim spunea...

@ byREV : corect...fata de 6 ore de acum cativa ani... :)
@ k.ro: eu nu am deloc...ar trebui sa le semnalezi problemele

cuceumedia spunea...

si eu am cn si merge foarte bine,desi am avut ceva probleme inainte dar merge

!-- www.jackbook.com -->