Messul - partea a doua (copii retardati)

Am patit-o din nou fratilor :) Ce spuneam mai demult intr-un articol -> vizionati aici <- astazi am intalnit urmatoarea categorie de mess losers. Nu-i inteleg pe acesti dementi de mess.
Stand linistit, ascultand putin noua melodie a lui Timbaland, si postand pe bloguri, vad ca un ciudat ma "abordeaza" pe YM. Bineinteles, imi apare request-ul sa-l introduc in lista mea si dau accept. Banuiesc ca nu avea sa-mi spuna nimic, deoarece acesta face parte din categoria celor care fac schimb de liste!!!
Dupa ce e online il intreb ca tot omul normal cine e. Raspunsurile care m-au lasat masca le aveti mai jos.

Maryusyk_not™: sal
Maryusyk_not™: cine esti?
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: cine iesti u (asta e prost de-a binelea???)
Maryusyk_not™: loooool...pai tu m-ai adaugat in lista ta, nu eu
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: eeeeeeee
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: te chema marius
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: serban (nu ma cheama asa :O )
Maryusyk_not™: nu...
Maryusyk_not™: ma cheama doar marius
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: aaaaaaa
Maryusyk_not™: ok...deci dak nu imi zici acum cine esti si de unde ai id-ul meu -> ignore
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: id il lam de la unu
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: am facut schimb de liste (WTF???)
Maryusyk_not™: :O
Maryusyk_not™: serios? cu cine?
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: cu unu
Maryusyk_not™: zi ma cu cine
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: ba cu unu dolari.dolari ( o fi fra'su dupa id)
Maryusyk_not™: eu nu am asa ceva in lista mea
Maryusyk_not™: si tu cine esti? de unde?
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: sund din br
Maryusyk_not™: ooo.... tocmai mi-am verificat lista la ignore...e unu dolari.dolari
Maryusyk_not™: deci te adaug si pe tine ca ai id-ul asemanator
Maryusyk_not™: ;)
$™ £™ €™ ĢēĄñiÑi¨~”°o dolari~”°o euro~”°o lei: da ma ( ma bucur ca e de acord cu mine :D )
Maryusyk_not™: hai pa
Maryusyk_not™: IGNORE!

Ok, de ce a fost necesara o conversatie de vreo 2 minute total inutila? Pentru ca "tipii" astia n-au ce face. Stau toata ziua in casa si cand vad ca nimeni nu-i baga in seama si n0au cu cine vorbi mai baga un schimb de liste. O prostie totala!
Eu m-am abtinut, dar mergeau si vreo 2 injuraturi...voi puteti face asta :D

Anonim spunea...

si mie mi se intampla, copii copaci astia, retard, iq sub nivelul marii :|

Anonim spunea...

Unii sunt mai prosti decat prevede legea!
"Traim in Romania, tara prostilor cu casa!"

Anonim spunea...

Mie-mi place sa-i iau la misto de fiecare data :)) Ma mai distrez, nu pierd timpul inutil :D

Anonim spunea...

doamne ca nici nu pot citi ce o scris ala, asa nume de kkt are

Anonim spunea...

@ dragos
corect :D e plin messul de retardati

Anonim spunea...

dolari=)) euroi=)) marafeti..:|

Anonim spunea...

eu cred ca am mai multi in lista de ignore decat in lista de mess :))

!-- www.jackbook.com -->