Prison Break MANIA!

Cu totii cred ca ati auzit cel putin o data rostindu-se pe langa voi sau rostind chiar voi 2 cuvinte magice: Prison Break. Si nu trebuie sa va ganditi ce este...cu totii stim ca este un serial produs de televiziunea americana Fox.
De cand s-a difuzat in America (a inceput in 2005) si pana la inceputurile lui 2008 acest serial a creeat o adevarata isterie in SUA. Zeci, sute, poate chiar milioane de persoane au devenit fani inraiti ai acestei productii. Nici nu e greu sa te "indragostesti" de un adevarat fenomen. Actorii sunt de-a dreptul geniali:

  • Wentworth Miller -> alias Michael Scofield
  • Dominic Purcell -> alias Lincoln Burrows
  • Amaury Nolasco -> alias Fernando Sucre
  • William Fichtner -> alias Alex Mahone
  • Robert Knepper -> alias Theodore "T-Bag" Bagwell
  • Wade Williams -> alias Bradley Bellick
  • Sarah Wayne Callies -> alias Sara Tancredi
Acestia sunt doar cativa dintre actorii care au participat in realizarea acestui film.

Serialul a avut 3 sezoane (primele 2 de cate 22 de episoade, iar al 3-lea de 13 episoade). Finalul a fost unul neasteptat, lasand loc de o inevitabila serie a patra. Si, dupa declaratiile actorilor, dar si ale producatorilor va exista mai mult ca sigur un sezon 4. Acest lucru nu poate sa ii bucure pe toti fanii PB (care au umplut netul cu mii de forumuri/site-uri pentru acest serial)

Eu am urmarit toate sezoanele, episod cu episod si pot sa va spun ca este cel mai bun serial pe care l-am vazut. Vi-l recomand cu incredere, asta daca nu l-ati vazut deja ;)

Si un filmulet ca sa va aduca aminte de "vremurile bune" ale Prison Break :D

Health spunea...

Super serialul, am apucat si eu sa vizionez cateva episoade, probabil ca il voi urmarii in totalitate, "TIMPUL ASTA" :P

Anonim spunea...

Super serialul, am apucat si eu sa vizionez cateva episoade, probabil ca il voi urmarii in totalitate, "TIMPUL ASTA" :P

Anonim spunea...

ma, aud de el peste tot, dar niciodata nu am reusit sa ma uit la secvente. si nici acuma nu am chef :))

!-- www.jackbook.com -->