Am castigat un concurs

Am zis sa mai scriu si un articol despre mine...cum imi mai merge viata de adolescent :)
Pot sa ma "laud" ca, impreuna cu 3 colegi, am participat la un concurs in limba engleza. Acest concurs se numeste "Project Design & Presentation Contest", si anul acesta a fost la editia a 2-a.
Concursul a fost la nivel local intre mai multe echipe din Fagaras ( si una rtacita din alt oras...nu stiu ce cautau aia :D ). Acest concurs s-a impartiti in doua: pentru clasele 9-10 si pentru 11-12 (la care am intrat si noi, fiind a 11-a).

Tema aleasa de proful nostru coordonator a fost "Human Rights" (Drepturile omului)....cam neatractiva dar asta a fost sa fie :)
Totusi, noi am avut cam o zi si jumatate in care ne-am pregatit deoarece doar atunci am aflat de concurs (fata de altii care s-au pregatit cu o saptamana inainte). Partea buna a fost ca am lipsit 2 zile de la scoala :)
La concurs am castigat premiul I (felicitari si colegilor de echipa) si l-am facut foarte fericit pe profu' coordonator (un enlgez :D).
Premiul? Vesnica diploma si....cate un dictionar Longman pentru fiecare dintre noi...pe care abia l-am carat acasa, tinand cont ca are vreo 2000 de pagini :) (oricum...imi prinde bine, neavand inca unul :D)

Aici sunt si niste poze de la concurs:
   noi, cei mai tari :P

      colegele noastre din clasa  a 10-a :D   (locul 2 - felicitari!)

    baietii din a 12-a :D (cagule, pistoale...)

Anonim spunea...

felicitari pentru concurs

Dirty Culture spunea...

da...ce sa faca si astia...pistoale cagule...ca altceva nu au in cap...poate variante! bravo!

Anonim spunea...

congrats ;)

!-- www.jackbook.com -->